Shop Mobile More Submit  Join Login
Doodle by moon43 Doodle by moon43
I was really stressed out, because I didn't get
any work done today.
I had an essay and narrative due tomorrow, and i'm not done.

So I did a quick no layers doodle to help me.

YEA ONE SINGLE LAYER LOL.
-achievement-
Add a Comment:
 
:iconstarzareshiny:
StarzAreShiny Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
omgg. what did you use for the hair shading? it looks so beautiful and soft c:
Reply
:iconmoon43:
moon43 Featured By Owner Jul 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
I just used the marker tool for the hair~
\thank you very much for your comment!~ ^^ <3
Reply
:iconstarzareshiny:
StarzAreShiny Featured By Owner Jul 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
ooooh marker tool.. hohohohohohohoho.
um dont mind me. o_o
and no problem, hehe (:
Reply
:iconmoon43:
moon43 Featured By Owner Jul 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOOL, okay~ ^^ <3
Reply
:icongimmethechocolate:
Gimmethechocolate Featured By Owner Jun 6, 2012  Hobbyist General Artist
i layer, did u say? HOWWWWWWWWWWW
Reply
:iconmoon43:
moon43 Featured By Owner Jun 6, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOOOL,
it was quite hard not ending up mixing all the colours together~ xD
Reply
:icongimmethechocolate:
Gimmethechocolate Featured By Owner Jun 24, 2012  Hobbyist General Artist
its so pro T______T i very jealous!
Reply
:iconsmashbros2008:
SmashBros2008 Featured By Owner May 11, 2012  Hobbyist Photographer
NAwwww..QuQ*Asplodes*:iconasplodeplz:
Reply
:iconmoon43:
moon43 Featured By Owner May 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
Eheh, thank yous very much for uh exploding from my art? xD
Reply
:iconsmashbros2008:
SmashBros2008 Featured By Owner May 11, 2012  Hobbyist Photographer
Yeah...XD Wait, save mee!:iconepicnuuplz::iconbegplz:
Reply
:iconcdefender-robokid:
CDefender-RoboKid Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist Digital Artist
So cute and adorable!! :iconyayzplz:

I love her clothing design! :iconiloveitmoreplz:
Reply
:iconmoon43:
moon43 Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank yous so very much!~ <3 ^^
Reply
:iconcdefender-robokid:
CDefender-RoboKid Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist Digital Artist
No problem! OuO
Reply
:iconxxforgotten:
xXForGotten Featured By Owner Apr 24, 2012
OMg one layer???
Thats amazing@! :O
What tool did you useee??
GAhhh I love your soft shading..so pretty...
-i cant do one layer for crap LOL-
Reply
:iconmoon43:
moon43 Featured By Owner Apr 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL, yeas~
I used marker only, and eraser. LOL
Awwws, if you try it, i'm sure it'll be awesome <3
Reply
:iconkorbythestump:
KorbytheStump Featured By Owner Apr 23, 2012
I love her hair color!
Reply
:iconmoon43:
moon43 Featured By Owner Apr 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank yous!~ ^^
Reply
:iconsilentassassink:
SilentAssassinK Featured By Owner Apr 23, 2012
wow thats just one layer O.O?
Reply
:iconmoon43:
moon43 Featured By Owner Apr 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
Yup!~ :D
Reply
:iconsilentassassink:
SilentAssassinK Featured By Owner Apr 26, 2012
looks amazing oo
Reply
:iconmoon43:
moon43 Featured By Owner Apr 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank yous very much!~ ^^
Reply
:iconbunnygirl867:
bunnygirl867 Featured By Owner Apr 23, 2012  Hobbyist General Artist
Such sweet coloring :iconloveloveplz:
It looks amazing :love:
Reply
:iconmoon43:
moon43 Featured By Owner Apr 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank yous so very much!~ <3
Reply
:iconbunnygirl867:
bunnygirl867 Featured By Owner Apr 27, 2012  Hobbyist General Artist
Your welcome~!!! :love:
Reply
:iconrigune:
Rigune Featured By Owner Apr 22, 2012
Amg so cute!
Reply
:iconmoon43:
moon43 Featured By Owner Apr 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank yous so very much!~ ^^
Reply
:iconshikichika:
shikichika Featured By Owner Apr 22, 2012
omg! one layer? you are so pro! and omg! hfadjsfkdsjfasdjfn this is so cute! XD I love how bright it looks!

btw, is she a character? or just a random drawing?
Reply
:iconmoon43:
moon43 Featured By Owner Apr 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
Aws~ You're soo sweet, thank yous so very much!~

She's just a random character~ xD
Reply
:iconshikichika:
shikichika Featured By Owner Apr 26, 2012
haha XD your welcome!

she is a cute one~
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 22, 2012
Image Size
945 KB
Resolution
1056×1600
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
375
Favourites
58 (who?)
Comments
29
Downloads
10
×